O Maji i Bogo-Ostvarenju

Svinja obično živi od otpadaka. Kada ima dovoljno otpadaka, ako joj za jelo date poslastice, neće ih ni pogledati, a kamoli jesti. Zato se kaže, “Ne bacaj bisere pred svinje”. Materijalistički nastrojeni ljudi su kao svinje, jer više vole prljavštinu ovog sveta, nego biser oslobođenja od lanca rođenja i umiranja.

Ako vas, koji ste u mom društvu, ponekad privuče svetovna maja, ne budite razočarani. I ja sam jednom bio kao vi, ali na mene se spustila milost Baba Đan i ona, Savršena Svetica, poklonila mi je biser (Bogo-ostvarenja).

“Neprekidnim ponavljanjem Tvog imena, postao sam jedno sa Tobom. Ništa nije ostalo od „mene“ (sopstva). Kako da pevam hvalu Tebi, o Guru Moj? Gde god pogledam, vidim Tebe i ništa drugo!”

Samo nekolicina od miliona ostvaruje Boga, a i to jedino milošću Sadgurua. Što se tiče duhovnog savršenstva, Sadgurova milost se spušta na one njegove učenike, koji su u prošlim životima bili duboko povezani sa njim i koji su za nju spremni. Čim se spusti milost, Bogo-ostvarenje je stvar trena. Učitelj ovlaš dodirne učenika po glavi i stvar je gotova. Tada osoba počinje da uživa Blaženstvo, Večno Blaženstvo. Ovo Blaženstvo ne možete ni da zamislite, pa čak i kada bih vam ga opisao, ne biste mogli da ga razumete bez iskustva (ostvarenja). Seljaku koji nikada u svom životu nije otišao u grad, ne možete na pravi način da stvorite predstavu o velikom gradu kao što je Bombaj. Da bi mogao da sazna šta je grad, moraćete da ga odvedete u grad. Slično tome, ako neko želi da zna šta je Nirvikalpa Samadi, mora da uživa u njemu, a u njemu ne može da uživa sve dok ne postane spreman za njega ili ne zasluži milost Sadgurua.

Prva dužnost Sadgurua je da svoje učenike, naročito one koji pripadaju njegovom unutarnjem krugu, oslobodi iz stiska maje. Ako ste se potpuno predali Sadguruu, on mora da izvrši svoju dužnost prema vama – to ne može da izbegne. Suvišno je reći da će ga u ovim dužnostima ohrabriti vaša ljubav prema njemu i vaša vera u njega.

Meherova poruka: Vol. I, No. 6, jun 1929., str. 7-8.